במהלך הכנס יתקיים "הייד פארק עמותות וארגונים" – אירוע בו יוכלו נציגי עמותות וארגונים חברתיים להציג בקצרה את עצמם ואת פעילותם במטרה ליזום שיתוף פעולה עם פעילים בקהילת וורדפרס הישראלית. להלן חלק מהעמותות והארגונים המשתתפים  – ארגונים נוספים יעודכנו בהמשך (הוראות הרשמה להייד פארק  בתחתית העמוד):

אחת מתשע לתמיכה בנפגעות סרטן השד
אחת מתשע פועלת להעלאת המודעות הציבורית לסרטן השד ולקידום בריאות השד בישראל; מעניקה שירותי תמיכה, מידע ומיצוי זכויות לנשים חולות וקרוביהן, ומובילה מדיניות מתקדמת ושוויונית ביחס לסרטן השד בישראל. לעמותה אתר מקיף ועדכני ופורום מקצועי פעיל. אחת מתשע מספקת לנפגעות סרטן שד מידע, יעוץ מומחים, תמיכה, הגנה על זכויות וליווי מקצועי מהאבחון ובמהלך המחלה. בעמותה פעילים רופאים/ות, עובדים/ות סוציאליים, פסיכולוגים/יות המתמחים בפסיכואונקולוגיה, עורכי דין ועוד. ליצירת קשר: Maskit@onein9.org.il

עמותת קדמה
עמותת קדמה תומכת בתיכון העיוני קדמה בשכונת הקטמונים בירושלים ומפתחת אותו כמודל מצליח לסגירת פערים לימודיים וחברתיים; מפעילה תכניות 'גשר לאוניברסיטה' המכוונת צעירים משכונות מצוקה ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה; משפיעה על השיח והתודעה החינוכית בתקשורת ובקרב מקבלי החלטות, ובאמצעות חלוקת פרס פועל/ת צדק בחינוך.

הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל
הקרן לרווחה לנפגעי השואה בישראל (ע"ר) נוסדה בשנת 1994, על ידי ניצולי שואה ובמטרה לסייע לניצולי השואה נזקקים. עיקר פעילותה הוא בסיוע פרטני-כלכלי לניצולים.  בנוסף, מפעילה הקרן פעילויות  התנדבותיות ברחבי  בארץ. ישנם שני סוגי התנדבות עיקריים: 1. ביקורים חד פעמיים, ועזרה במיצוי הזכויות של ניצולי השואה. 2. קשר לטווח ארוך וקבוע המיועד להתמודד עם תופעת הבדידות. המסלולים מלווים  על ידי אנשי מקצוע. ליצירת קשר: אבי מנקס, רכז מתנדבים menkes@k-shoa.org .

עמותת עלם – עמותה לנוער במצבי סיכון ומצוקה
עמותת עלם הוקמה לפני כ-25 שנה במטרה לסייע לבני נוער במצבי סיכון ומצוקה בישראל להיחלץ ממצבם ולמצוא את מקומם בחברה כבוגרים וכאזרחים תורמים, לעצמם, למשפחתם ולחברה הישראלית. עובדי עלם ומתנדביה יוצאים אל השטח ופוגשים את בני הנוער במקומות בהם הם נמצאים, בכל מקום ובכל שעה: בבתי הספר, בשעות אחר הצהריים בקהילה, ברשת האינטרנט, בפעילויות שטח נקודתיות בחופשים, במקומות הבילוי ואף בפעילות לילית ברחובות.

עמותת צלול
נוסדה ב 1999, ושמה לה למטרה לשמור על איכות הסביבה בדגש על ימים ונחלים, דרך שימור הסביבה, הגברת מודעות, חינוך, פעילות אקטיבית ומחקר.  תוך שנים ספורות הפכה צלול לאחד מהארגונים הסביבתיים המובילים בישראל. צלול מוכרת היטב לציבור הישראלי ולמקבלי ההחלטות כמי שמובילה את השמירה על הים, החופים, הנחלים ומקורות המים של ישראל.  צלול הצליחה בכל מאבקיה עד היום.  באמתחתה רשימת הצלחות וקמפיינים ציבוריים אשר יצרו הד ציבורי נרחב לפעילותה. צלול מצליחה במקומות בהם רבים נכשלו למרות שהיא מתעקשת לבחור נושאים מורכבים ומקרים קשים במיוחד. צלול נאבקת להעלאת מצב הים ונחלי ישראל לסדר היום הפוליטי והציבורי ולשם כך מפעילה צוות מגוון הכולל אנשי מקצוע מתחומים מגוונים: מומחי סביבה, אנשי אקדמיה, עורכי דין, מתנדבים ומומחי יחסי ציבור. 

המרכז לפיתוח קהילות שח"ף – שותפות חברתית פעילה
מטרת המרכז לטפח קהילות הפועלות למען שינוי חברתי. בישראל קיימות כשישים קהילות ממגזרים מגוונים הפזורות בישובי פריפריה. הקהילות רואות בחיי קבע בישובי פריפריה גיאו-חברתית ובפעולה לשם צמצום פערים חברתיים שליחות ודרך. חזון המרכז לחזק את השפעתן המערכתית באמצעות הקמתה של רשת קהילות שבאמצעותה תוגבר האפקטיביות של העשייה החברתית שלהן.

אי"ל האגודה הישראלית לאפילפסיה
אי"ל האגודה הישראלית לאפילפסיה היא עמותה ציבורית ללא כוונות רווח המסייעת לאנשים עם אפילפסיה להתמודד עם מצבם למצות את יכולותיהם ולהתקבל בחברה כשווים. אי"ל מנוהלת על ידי חברי הנהלה (בהתנדבות) שלרובם קשר ישיר או עקיף עם אפילפסיה.

הטלויזיה החברתית
הטלוויזיה החברתית היא מייזם לשינוי חברתי הפועל באסטרטגיה של תקשורת עצמאית טלוויזיונית. הטלוויזיה החברתית באה לפצות על היעדרה מהתקשורת המסחרית והממסדית, נקודת מבט אזרחית וביקורתית בנושאי חברה, כלכלה ומדינה. באתר הטלוויזיה החברתית יש מעל 250 כתבות וסרטונים זמינים לצפייה חופשית, המציגים ביקורת על התנהלות החברה והמדינה בנושאים שונים. הטלוויזיה החברתית משתמשת בוורדפרס רק כמודול תגובות והיא מעוניינת להמיר את כל האתר למערכת מבוססת וורדפרס המסוגלת להכיל אלפי מבקרים ביום שצופים בכתבות ווידיאו.

———————

על מנת להירשם ל"הייד פארק עמותות וארגונים" יש לשלוח תיאור קצר (כ-50 מילה) של הארגון ופעילותו לדואר אלקטרוני info@wordcamp.co.il עם הכותרת "הייד פארק עמותות וארגונים".

שימו לב: עקב הביקוש הרב וכדי שאירוע הייד פארק יהיה אפקטיבי וקצבי, כל נציג ארגון יציג את פעילותו על גבי הבמה במשך 2 דקות לכל היותר – התכוננו מראש.